_themom95 Merhabalar 4 günlük yeğenim asla uyanmiyor topuklarina vurarak zorla uyandiriyoruz ama hemen geri uyuyor başına bu sorun gelen var mi?
kahvekokusuu _themom95 burnunu sikmak bezini açmak falan bizde ise yaramamisti ama ayagina nemli bi bez sürünce aciveriyordu gözünü bi deneyin
TubaB _themom95 biz de 6 günlük olduk , en kolayı altını açmak , altını açmak istemiyorsanız tüm vücudu gıdıklamak, koltuk altından ayağına durmadan gıdıklamak , . Ayağına uyarı sert veremiyorum kıyamadığım için gıdıklamak daha kolay
_themom95 Gamzeliiix09 sarilik başlamıştı cok şükür bu günkü bakilan değerde düşmeye başlamıştır beslemekte cok zor oluyor uyanmadigi için kardesim perisan oldu stresten
elizabeth _themom95 sarılık başlamıştır o zaman ya allah kolaylık versin inşallah sağım yapıp biberonla vermeye deneseniz belki uyku arasında falan içer
_themom95 elizabeth evet sarılık başlamıştı ama cok yüksek degildi degeri hatta bu gün düşmeye baslamis cok nazli bir bebek
Duygu29 _themom95 20 günlük bir anne olarak yazıyorum ilk 10 gün öyle zor geçmişti ki. Hiç uyandıramazdım komple soyundurduğumu hatta nefesini dinlediğimi bilirim, yaşıyor mu diye. 5. Gün kontrole gittiğimde çocuk doktorumuz yenidoğan küvez bölümünde diye oraya getirmemizi istedi. O kapıda ağlayan ne anne baba gördüm. Ellerinde sütle bekleyen yavrusunu 5 dk görebilmek dokunabilmek için umutla bekleyen. Bir kadını hiç unutmuyorum ağlayarak çıkıp gözlerini açtı bana baktı diye. Öyle üzülmüştüm ki hatta oğlumu pusetiyle onlardan uzak bi yere oturmuştum, görüp üzülmesinler diye. Sonra doktorumuz hafif sarılık gördüm ama ciddi bir durum değil kan da almadım deyince. 2 saati lutfen geçirmeden emzir dedi. Ben o üzüntüyle eve gelir gelmez komple soya soya saatte bir emzirdim. Çok şükür hemen geçti. Biz biraz kıyamıyoruz ama onun sağlığı için bunu yapmanız gerek. Merak etmeyin böyle sürmüyor. 20. Gündeyiz artık oğlum 3 saatte bir uyanıyor. İlk başta emziriyorum gazını çıkartıyorum altını değiştiriyorum. Tekrar gögsüme alıp uyutuyorum
muzicelerim2 _themom95 benim bebeğimde öyleydi Bi uyurdu 5 saat bende uyandiramazdim ilk 25 gün kilo alamadı keşke napip edip uyandırsaydim
sgok _themom95 evet benim oğlum da öyleydi zorla uyandırırdım biraz emer sonra meme agzında uyuyakalırdı cene kulak arasını oksadım hep ğarmagımla topuklarını sıktım burnunu sıktım hafiften genelde çenesiyle oynayınca uyanırdı