bir çocuğun öğretmeni annesidir biliyorum ama ben ne kadar söylesem de beni dinlemeyen bir çocuğum var daha iki yaşında geçici olduğunu biliyorum fakat bir yandan korkuyorum hep böyle mi olacak diye kaynanamla konuştum az önce bana diyor eltimin kızının çocuğu annesi ne dese sözünden çıkmıyor bana laf atar gibi bu benim suçum mu annesi güzel eğitiyor diyor moralimi bozdu ya