Fetiye06 4 buçuk aylıkken bana da doktor başla dedi ama 5 buçuğu bekledim. Çok küçükler şuana kadar idare etmişsin mama ya devam et derim tattırdığın şeyler zaten doyumluk olmayacak yine mama ile doyacak. Ek gıdaya başlamak için destekli oturabilmeli , boynunu kontrol edebilmeli rahat tutmalı bu yutkunma için önemli bir kriter , siz bişeyler yerken ilgisi oluşmalı istemeli. Ben bunlara dikkat ettim. Benim de doktorum bebeğin önden gidiyor gelişim qçısından dediği halde vermedim . Elinde sonunda bir ömür yemek yiyecekler 5 - 5 buçuk aylığı görmesini tavsiye ederim. Durumun müsaitse mama almak zorlanıyorsa sabret derim