Iyi akşamlar kızlar🙋♀️ergenlikten beri geçmeyen sivilcelerimin bir de üstüne izleri,lekeleri kaldı.Bana kullandığınız,gerçekten memnun kaldığınız leke kremi ya da serumu önerebilir misiniz?Bir de cilt beyazlatıcı kremler lekelere de fayda ediyor mu?