Bebik_12 Merhaba arkadaşlarım bebeğim 52 günlük yüzünde egzama var doktor mustela kremi kullan dedi geçer dedi ama sanırım çok kaşınıyor sürekli eli yüzünde kaşımaya çalışıyor başına gelen var mı kaşıntıyı ne iyi yapar