1morportakal alonee Ben oyumu üsttekinden yana kullanıyorum ☝🏻 Ama bebeklerinizi uyku arkadaşına kaçıncı ayda ve nasıl alıştırmaya başlıyorsunuz? Bu arada ben de mangoda müslin oyun arkadaşı görmüştüm onu almayı düşünüyorum. Değerlendirirseniz.
okuyor alonee alttaki var bizde bebeğim tutmadi. Battaniyi tutup uyuyor diye onu almistim. Hala battaniyeyi tutup uyuyor.
alonee 1morportakal Müslin bende düşündüm ama yorumlarda çok ince vs yazılmış biraz tedirgin oldum. Üstteki organik o ilgini çekti alttaki diş kaşıyıcılı. Bilmiyorum napıcam
alonee 1morportakal daha başlamadım aslında mimik bi yastığı var ona kafasını dayandığında direk gözlerini kapatıyor istemsizce. Hem uyju arkadaşı hem sürekli yanında olacağı bişey istiyorum. Bakalım
Deletedmom_28 1morportakal yanlış hatırlamıyorsam iki aylık falandı hep yanında tuttum beşiğinde hiç oralı olmadı aşılmadı bi türlü uyumasını kolaylaştırır uyku arkadaşı derler ama 4. tam keşif ayında ona bakıp dokunmaktan uyumuyordu bu sefer zaten uykuya dalmada bir zorluk çekmiyorduk ona bakmaktan uyku zorluğu çekmeye başladık 😂😂 10 aylık olacak şimdi duruyor öyle bi köşede alonee