Elmsnghn Geçen hafta değerimiz 5 çıkmıştı. Cihazla ölçümlerinde, şimdi sanki tekrardan bebeğimin gözünde sarılık olmaya başlamış gibi geliyor. 25 günlüğüz, boyle bı durumla karşılaşan oldu mu?
GBK Elmsnghn sarılık maalesef bebeğinizi sık beslemediğiniz taktirde tekrar edebilir. 2 saatte bir besleyin biz öyle atlattık
zzeynepsaree Elmsnghn Bundan bende çok korkuyorum şükür geçti ama göz çevresi hep bana da sarı gibi geliyor 🥺 inşllah biran önce geçer
GBK Elmsnghn bizim 3 günlükken değerimiz 7 gelmişti. 2 gün sonra gel kontrol bakalım demişti. 2 gün boyunca 2 saatte bir besledim gittiğimde 3e düşmüştü sonrasında 1 hafta daha 2 saatte bir besledim, şimdi 3 saatte bir besliyorum düzeldik şükür 2 aylık olduk artık