Kızlar merhaba, kızım 12 günlük bu güne kadar çiş ve kakasında sorun yoktu. Her emmeden önce ve sonra yapardı hatta. Ancak bugün saat 15.00 dan beri be çiş ne kaka hiç bişey yapmadı. Normal midir sizce? Bir de emdikten sonra öğürmeye başladı. Tam beslenemedi mi acaba yavrum