nd1357 Merhabalar ben suluk almak istiyorum ama yeni başlıycamız için pipetli mi yoksa diğerinden mi alsam bilemedim ilk etapta pipetli çok kullanışlı oluyo mu
Fairytale_1207 nd1357 pipetli sulugu suan kullanamaz. 8 aydan sonra pipetle cekmeyi ogrenip kullanıyorlar genelde. Ilk etapta alistirma bardagi kullanmalisiniz
mimikkralicesi nd1357 wee baby alıştırma bardağını alabilirsin ucu diğerlerine göre daha yumuşak benim su içmeyen bebeğim onunla hemen içti suya alıştı
mimikkralicesi nd1357 bende ikisinin arasında Kalmıştım karşılaştırınca weenin ucunun daha yumusak oldugunu gördüm ve onu tercih ettim