Mrv0012018 Kızlar bebeğim 3 aylık balgamlı öksürüğü var. Doktora gittim ilaç verdi şurup şuan da antibiyotik vermiyorum duruma göre bakıcam dedi. Hiç istemiyorum antibiyotik kullanmasını 😢 perşembeye kadar nasıl geçirebilirim bunu doğal yapabileceğim bişey var mı acaba??
Lyla____ Mrv0012018 bol.bol burnu mu acin bol bol emzirin 3. Şu de buhar verebilir seniz buhar verin ck geçmiş olsun bebisler ck kıymetli ))
Yusufhamza71 Mrv0012018 aynı sekılde oldu bızımde canım maalesef bronşite cevırdı bnım oglumda 3 aylık hastanede yatıyoruz suanda
Mrv0012018 Lyla____ çok tesekkür ederim burnunu açıyorum ama buhar vermiyordum buhar da vereyim o zaman iyi geliyorsa 🥹🙏 tesekkür ederim
Jelibonsmom Merhaba 🌞 öncelikle geçmiş olsun yavrucağa, antibiyotik vermek istememekte haklısınız fakat küçük bebeklerde ciğerler hemen iltihaplanabiliyor o yüzden tedaviyi geciktirmemek lazım
Mrv0012018 Jelibonsmom evet doktorumuz ciğerden geliyor gibi geldi dedi bi tedaviye başladık kısa sürede yine görücem duruma göre bakıcaz dedi inşallah ilerlemez 😢 tesekkür ederim 💙
Mrv0012018 Yusufhamza71 yaaa çoook geçmiş olsun inşallah biran önce şifa bulsun 😢😢😢 hiç hasta olmasalar keske insan çok üzülüyor kıyamıyor inşallah biran önce eski sağlığına kavuşur 😢🙏
Mrv0012018 Mucizexx doktorumuz ilaç verdi 2 tane eğer geçmezse antibiyotiğe başlıycam demişti 3 gün sonraya kontrol vermişti 3 gün sonra gittik artış varmı dedi yok dedik muayne ettik beyazıt fıstık gibi bi sorun yok bi kaç gün daha ilaçlara devam burnu tıkalı oldugunda serum fizyolojikle açalım ama tıkalı olmadığı takdir de kullanılmasına gerek yok dedi. Şuan hala ara ara oluyor öksürüğü ama ilerleme olmadı çok şükür 🙏
Ezgizem-94 Merhaba , iyileşti mi bebeğiniz ? Neler yaptınız bu süreçte ? Aynı durum bizde de var şuan
Mrv0012018 Ezgizem-94 merhaba çok şükür başlamadık antibiyotiğe dr verdiği ilaçları kullandık 3 gün sonra kt gittik gayet iyi dedi ara ara oluyor öksürük ve burun tıkanıklığı ama ilerleme olmadı çok şükür. Stabil tutmaya çalışın. Ben artık ailemden bile sakınır oldum çocugumu açıkçası küsen küssün diyorum çocugumdan önemli değil. Çocukları okula giden ailelerle görüşmüyorum kendi ablam yeğenlerim dahil. Çok minikler daha korumak lazım onları :((