Bebeğim 8 aylık ek gıdaya geçtiğimizden beri istekli değil hep çok az yedi bu 2-3 gündür de hiç istemiyor sabah bebe bisküvisi vereyim dedim kustu akşam üzeri şurup içeriyim dedim kustu dünde aynı şekilde sebebi ne olabilir ?
ama emince kusmuyor ek gıda bisey verirsem kusuyor neden böyle oldu anlayamadım