Merhaba kızlar bebeğim 2.5 aylık
aşırı gazlı ve sürekli kucağımda yada ayağımda olmak istiyor yatırdığım an huysuzlanıp kıyameti koparıyor desem yeridir🥲 bir kaç gecedir de yanımda uyuyor sadece emziğe alıştırmak istiyorum bir sürü markanın damaklı damaksız modelini aldım ama almıyor sütümden damlattık iki üç geveleyip emziği fırlatıyor sizce ısrarcı olmalı mıyım şekerli su pekmez diyorlar ama bu da benim içime sinmiyor bağırsak yapısına zarar veririm diye daha su bile vermiyorum şekerli şeylerin sakıncalı olacağını düşünüyorum sizin fikirleriniz neler