Hilaldl8 benim kızım da 1 aylık olana kadar her gün 3 4 kere yapardı sonra durdu hafta da bir iki.yapmwya başladı 3 tane doktora götürdük 3ü de sadece anne sütü alıyorsa kıvamı katı değilse normal dedi 4 buçuk aylik olduk hala aynı probiyotik de kullandım fakat aşırı karın ağrısı ve şancı yaptı sonra bıraktım yani hala aynı bundan dolayı huzursuz olduğunu ağladığını karnının sis olduğunu düşünüyorsanız gidin doktora hemen ama normalse bekleyin 8.günde yaptığını biliyorum ben kızımın ama tabi ki annesi olarak en iyisini siz bilirsiniz he birde bir kaç defa fitil kullanmıştım onla da hemen yapmıştı