14021996 Arkadaşlar geçen hafta salı rota virüsü ve 4 ay aşısı yapıldı . cumartesi günü akşam bebeğim ishal oldu . bugün de o şekilde kaka yaptı sizce normâlmi.doktora götürmeme gerek varmı.yazabilirmisiniz
Els11 Aşıdan hemen somra 1-2 gun benımkıde ıshal oldu doktor olur demişti nırmal dedi ama sızınkı hemen olmamıs bılemedım