Mrve-Mom allianzı arayıp bilgi almanız daha mantıklı olacaktır. Biz aylık 400 tl ödüyoruz. Eşimin maaşından kesiliyor. Yani yıllık 4800 ediyor. Poliçenin içeriği önemli bizim yüzde 80 karşılıyor ve sgk geçerli olmayan hastanelerden hizmet alabiliyoruz. Memorial gibi mesela. Bu hastanelerde sgk geçmiyor direk özel. Özel aşıları karşılıyor. Ve allianzın geçtiği eczaneler var bazı ilaçlarıda bu şekilde temin edebiliyoruz. Özel sağlık çok mantıklı bir şey. Örneğin ; özel aşılar toplamda 1000 liraya yakın tutuyor (nimerix bexsero ve rota) ben sadece 190 lira civarı ödedim. Ama poliçe çok önemli 👍🏻