Azizecakir biz 20 aylıkken bezi bıraktık. Tuvalete yarım saatte bir götürdüm . İlk suyu açıp eline veriyordum şimdi soğuk olduğu için bir kovaya biraz su koyup oynatarak deneyin . Alıştığında çişini yapıp suyunu dökmek için sabırsızlanıyor . İlk ay böyle yapıp sonra lazımlığa geçtik.