Merveeeex 10 günlükken yaptırdım, 3-4 güne iyileşti. Iyiki de yaptırmışım. Kolaylıkla geçti. Kardon bardak, ağrı kesici fitil bile kullanmadım çok şükür. Sonrasında ağrısı falan olmadı yani hissetmediği için. Zaten yaptırdın yaptırdın yoksa 6 yaşına kadar önermiyorlar. Ne kadar erken o kadar iyi onlar içinde. Hareketlenmeden yaptır bence, emeklese yürüse vs. zaptetmek daha zor olur sünnet sonrası. 🌸🙏🏼