AhmetAren Mama degiştirdim bu hafta kusması alırı derece fazlalaşıyı acaba mamadan dolayımı bilmiyorum 3 aylık
cutiebun_ AhmetAren çok fazla kusuyorsa ya mama yaramıyor yada mama reflüye yol açacaktır. mamayı değiştirin 😊 bir de gazı çıkıyor dimi güzelce.
Prenses_annesi22 AhmetAren bnm kızımda hep aptamil içti bulamamıstık bıara mama hıp aldım oda kustu vermedm dha aptamıle devam ettım gectı ama dkkt edın alerjıde olabılır genelde süt alerjisinde de kusma oluyormus