[silindi] Kızlar cuma günü misafirlerim var Frambuazlı kek yapıcam ama meyveyi içine mi Kullansam yoksa kek piştikten sonra üstüne eritipmi koysam Yada bilemiyorum Değişik tariflere açığım
mysa2 [silindi] tart kalıbınız varsa kek yapıp içine çok az mıhallebi üzerinde frambuaz yaparsanız 10 numara olur 😃
Sgnnn [silindi] ben genelde ıslak kek yaparken kullanıyorum. Keki kalıba döktükten sonra üzerine diziyorum çok güzel oluyor. Vişneyide aynı şekilde. Normal keklerde sulu meyveler biraz sıkıntı olabiliyor