Selin1234 Fnkuzu ben kendim içtim ama bir kere ama gaz için kolik bebeklerde bile etkili olan tek yöntem çörek otu kavurun sonra da havanda dövün ya da rondadan biraz çekin sonra zeytinyağı nin içine ekleyin
Deletedmom_45 Fnkuzu denemıstım hıc faydasını gormemıstım sap sımplex damla cok ıyı geldı bıze o zamanlar
Selin1234 hunilimomy çörek otunu kavurun sonra onu ronda dan yada havanda toz haline getirin zeytinyağının içine koyun sonra ondan 1,2 çay kaşığı verin günde 5 sefere kadar verebilirsiniz
lceLady Fnkuzu 1 cay bardagı kaynamıs ılımış suya 1 cay kasıyı kimyon katıp sabah aksam 1 cay kasıgı verdim. Anında çıkarıyor zaten gazı. 2 günde bir tazeledim bu kürü
Selin1234 Fnkuzu ben doğduğu günden itibaren kullandım 3.cocugum 3.drdd kullandım şuan kullanmıyorum 10 aylık oldu
Fnkuzu Selin1234 benim kızım 4 aylık damlalar kullandık azaldı şükür ama uykusunu hala etkiliyor bize tarifi ölçekleriyle detayıyla söylerseniz çok seviniriz 🥰
Selin1234 Fnkuzu söyle çörek otunu biraz kavurun sonra onu ronda dan yada havanda toz haline getirin zeytinyağının içine koyun bukadar yapımı günde 5 sefer 2 çay kaşığı verin her yemek ten önce verin o şekilde rahat eder
14021996 Fnkuzu bebeğim 4 aylık hâlâ akşamları demleyip 1 yada iki çay kasığı veriyorum baya etkili oldu
Kayrass Ben demleyip kendim içiyorum sütten geçer diye . Özellikle gaz yapan şeyler yediysem mutlaka kimyon çayı tüketiyorum