Balpeteklerii Size tavsiyem oğlunuzla ilgili onun olduğu ortamda olumsuz şeyler konuşmayın. İnanın o kadar zekiler ki çok dikkatle dinliyordur sizi sonra üzerinde bu olumsuz düşünceler kalmasın, hiç beklenmedik zamanda bu konuyu size pat diye açıp sen bana böyle dedin diyebilir. Benim oğlum da 4.5 yaşında bu tür problemlerimiz olmuyor ama bazen aşırı zorladığı zamanlarda oluyor, bazen hiçbir şeyden memnun olmayıp dakikalarca ağladığı da oluyor ama geçecek inşallah. Bir de yemiyorsa hiç zorlamayın benimde oğlum genelde aç gezer yada sayılı şeyler yer artık ne yerse oradan devam ediyorum bende. 🌸