Asli_aydin001 Merhaba kızlar bebeğim doğalı 4 ay oldu saçim kızıldı tahmin edersiniz ki bir yıl boyunca saçımı boyatmadim tekrar kızıl yapmayı düşünüyorum siz neler yaptınız düşüncelerinizi benimle paylaşır mısınız sizce boyatmalimiyim ?
Oglum6ask Asli_aydin001 Doğuma 2 hafta kala ombre yaptıran bneee 🤦🏼♀️ Gerçi şuan 5 buçuk aylık kırkımdan sonra cila yaptırmıştım saçlarıma mevlüt için sonra eli kolu saç çekmeye başlayınca sarı saç elinde belli olmayınca sombre yaptırdım 2 hafta öncede boyattım. Kimseye danışmadım 😊
Asli_aydin001 Oglum6ask evet benim de yakınlarımdan bayanlar var ama bi sitede saçını boyattiltan sonra kaksini boyattii nerk olduğunu söyleyen bi anneye rastalamistim bu yüzden sormak istedim