3 aylık oğlum var teyzleri ellerinizden öpsün🤗 Emzik ikl ay vermedik anne sütü içsin diye şimdi evde idare edebiliyorum ama dışarı çıkınca çok zorlanıyorum yetersiz hissediyorum kendimi ağlıyor durmuyor.Kim görse emzik tutmuyor diyor emzik ilaçtır kurtulursun rahatlatırsın alıştır.Avent emzik aldık 2 hafta tuttu sonra 3.aya girdik mi bıraktı çpk zorlanır mıyım ilerki aylarda yoksa zorla tutturim mi ?