Askimizinmeyveleri Spiral var çoook korkuyorum inşaallah göz yanılmasıdır çok silik bir çizgi var gibi inşaallah bana öyledir
Beraninannesii Askimizinmeyveleri Benim gebelik testimde böyleydi . Hemen çıktıysa pozitif hayırlı olsun.
Deletedmom_58 Askimizinmeyveleri Bana da silik çizgi geldi. Hakkinda hayırlısı olsun. Birkaç gn sonra tekrarla veya kan ver canım.
Askimizinmeyveleri Yaprak321 adetim biteli bir hafta oldu ama ben geçen aydan şüpheleniyorum spiral var ya ondan
EmirMom Askimizinmeyveleri ayy sanki cok hafif silik cizgi askinizin meyvelerinin 4. Mü geliyor yoksa 🤭 Kać gün gecti adetin
Askimizinmeyveleri EmirMom kız allah iyiliğini versin geçmedi daha adetim biteli bir hafta oluyor ama hemen çıkmadı unuttum testi sonra bi baktım böyle gördüm offf inşaallah kuruma çizgisidir
Askimizinmeyveleri NukleerBaslikliKizz ha bu seferde görmeyeydin şaka bi yana tek tesellim saatler sonra çıkması
Askimizinmeyveleri Kızlar adetim biteli bir hafta oldu ama hemen çıkmadı silik çizgi unutmuştum bi baktım böyle olmuş ben biterim üç çocuk🙈🙈🙈
cutiebun_ Askimizinmeyveleri adet biteli yeni olmuş adet bitimi bazen hormonlardan da çıkıyor böyle ki hemen de çıkmamış çizgi.
Eslemgunarli51 Askimizinmeyveleri adetten sonra bende yaptım benimde silik çizgi çıktı ama gebelik yok
EmirMom Askimizinmeyveleri kuruma çizgisi olabilir o zaman ay şu korunma yontemlerinin hic biri %100 degil napicaz boyle🤦♀️
Elin34 Askimizinmeyveleri adetiniz biteli daha bir hafta olmuş yumurtlamada bile değilsiniz… Hadi diyelim gebelik oluyo ama 1 hafta içinde teste belli olmaz testi bırakın kanda bile belli olmaz. Sanırım canınız sıkılmış burda nasıl post açayım derken aklınıza bu geldi birde biliniyosunuz burda ama boşa heyecan 😊