Kızlar adetim hep düzenliydi günü günü olurdum. Kırkım çıktıktan sonra mi alımda yani bebisim 3. Ayında iken regl oldum gayet normal bir şekilde ama şimdi 8 gün gecikti sizce düzene mi girmiyordur test yaptım bugun bozuk çıktı yarın tekrar yapacağım hemen hamile kalan varmı ?