İlk oğlum doğdu 1 hafta boyunca yarım yamalak emdi yani böyle emmeyi istemiyor ya da doymuyor gibiydi tabi ki bana göre böyleydi hemen naptım her anne gibi telaslandim sutum yetmiyor yetmiyor diye diye gelen sütüm de geri çekilmeye başladı.Tabi bunun sonu meme reddi ve mamaya tamamen dönüşe kadar gitti.İlk oğlum doğdu ve ben hamileyken çok şey okudum.9 ay küçücük bir hücreyi insan haline getiren vücudum bu sütü ona tabi kide ureticekti sürekli buna odaklandım.Bebegim erken doğdu 10 gün kuvozde kaldı.10. günün sonunda alabildim kucağıma ve emzirme süreci başladı benim için, dedim kendi kendime ilk zamanlarda çok büyük bir emme bekleme ogrenicek bende oda emmeyi emzirmeyi ogrenicez, yeri geldi ağlama krizlerine girdi terledim emzirmek için bir sağ denedim bir sol bir başka pozisyon 2 haftanın sonunda çabalarım sonuç verdi ve bebeğimle ben birbirimize uyum sağladık o emmeyi öğrendi ben emzirmeyi.Gercekten herşey kafada bitiyormus.Sutum yetmiyor yetmez diye diye kendinin sutunu kendim gitmesine izin vermişim resmen.Bazen 5 dk emiyor bazen 2 ama kafama takmıyorum acaba doydu mu diye doyuyorsa bırakır açsa emer.Kilo takibi de yaptım ilk oglum mama+ memeyle 1 kilo alırken ikinci oğlum sadece emzirmeye 1.600 gram aldı ayda.İste bu kendine inanan annenin neleri başarabileceğinin sonucu aslında.Herkeste umarım okur bu yazdığımı.Kendinize bebeğinize sürece inanın.Gececek.Hersey gibi !