Serifevrl Kızlar seseryan ile doğum yaptım doğum yapalı 2ay oldu regl ne zaman olurum siz ne zaman oldunuz yardımcı olur musunuz .Birde göbeğin hiç gitmedi öneriniz varmı
annesininkuzusuu1 Serifevrl benimde 2 ay oldu 1 defa 37.gün başlayan 9 gün süren regl oldum karnım da hala şiş 6. Aydan sonra ineceğini duymuştum regl olmadığımız için de şiş olabilir doktorumda demişti düzene girmesi zaman alır diye stres yapmayın :)
ZeynoGulsum Bebek070 Bende aynı sizin gibi doğumdan 4 ay sonra oldum. Şimdi ikinci adetimi bekliyorum 5 gün gecikti. Normal mi sizce? Daha düzene girmedi sanırım. Sizinki düzenli oluyor mu? 🌸