Prensesannesi28 Mutfağımda değişiklik yaptım biraz sizce nasıl olmuş 😊 https://imgyukle.com/i/Ji2E9U https://imgyukle.com/i/Ji2nsA https://imgyukle.com/i/Ji2VSH
Eminerd Prensesannesi28 bence buzdolabı yerinde daha güzelmiş ama siz beğendiyseniz güle güle kullanın ☺️
Prensesannesi28 Halimea doğru söylüyorsunuz 🤭 https://imgyukle.com/i/Ji2OXN https://imgyukle.com/i/Ji2Nne
Halimea Prensesannesi28 bu hali fikrimce daha iyi cnm ,ama siz nasıl rahat ediyorsanız öğle kullanın🤗
lceLady Prensesannesi28 buzdolabi eski yerinde daha güzelmiş fikrimce.birde eşyalar cok ortalıkta gözüküyor çok karışık geldi bana göre rahatsız edici tercih meselesi tabii
Tatlican Prensesannesi28 Ben asla birseyin yerini degistirmem heleki buzdolabin yani dolap yerinde olan daha guzel bencede
Emirmete Prensesannesi28 eski hali sanki daha iyi tabi arada değişiklikte yapmak isteyebilirsin o yüzden güle güle kullanın❤️