kesinlikle tayin ya sabah akşam bir kaşık suyla için.Sutum gerçekten yaglandi aynı saatte aynı zamanda bir tayin yemeden bir tayin yiyip sütümü sagdim aynı dk.Biraz bekledikten sonra yağ yukarı çıkıyor ya bildiğiniz deli gibi yağlıydi sütüm.İhmal etmeyin evde tayin pekmez bulundurun her kahvaltıda kaşık kaşık tüketin
Bunların yanı sıra emzirme şekli de bebeğinizi kilo aldırmıyor olabilir.bebebginizi gogsum boşaldı diyip diğer memeye geçirmeyin o damla damla gelen yağlı sütü çekmeden doymuyorlar çünkü.O az geliyor dedigimuz kısım bebeğe kilo aldıran tarafı