Mlkkrm 37 gunluk bebegim gunde 2 veya 3 kez 60 cclik mama veriyorum. Doymadigi icin degil de kendim dinlenmek icin yapiyorum bunu yaklasik 6 saatte 1 veriyorum. Ama surekli emziriyorum. Silikon ucla emziriyorum. Doymadigini dusunerek sag sol yapiyorum surekli. Eger sesi cikmiyorsa memede uyuyorsa ardindan mama vermiyorum. Gazini cikarip yatiriyorum. Mesala 3 4 saat emzirmedigim zaman olunca sagiyorum sutumu ne kadar cikacak diye. İki gogusumden 140 cc,90 cc cikmisligi oldu. Bebek emdikten sonra saginca iki gogusten anca 40 cc cikmistir