melasya aynen öyle , çeyiz zamanı Elle den 40 numara iki adet ayakkabı almıştım , evleneli 5 sene oluyor , hiç giymemiştim kenarımda düzgün dursun diye . Bu sene çıkartıp giyeyim dedim ayağım sığmadı bir türlü . Eşimle yakında aynı giyincem ayakkabıları az kaldı 😄