Adec Noriye benim bebeğim kız ama sizinkide normal atak döneminde birden artıyor boyu zaten bebeğim geçen ay baya kısaydı boyu birden arttı
Hlycngz Oğlum şu an 3.5 aylık 2 hafta önceki kontrolünde 61 cm boy 6.660 da kilosu ölçüldü bakalım 4.ay kontrolümüzde kaç olucaz sağlıkla büyüsün bebişlerimiz🌸
Deletedmom_62 Yamurr az degil canım persentil tablosunda 50 de yani tam olması gereken kilo ve boyda🥰
ppzeynep muserrefasaf Stres yapmayın. Bazen boya bazen kiloya gidiyorlar doğru. Biz de 4 aylığız bu ay kilo almış, boyu 1 cm uzamış.
Rumeysayenerkurt GSevilay65 bende maşaAllah dedim merak etme canım sen 3 kere maşallah yazınca şaka yapıyım dedim 😁😁
aydangok minikoglummmmm hemşire kendi kilosuna baksın. 2 ayda 2300g almış çocuk daha ne yapacaktı acaba?
minikoglummmmm aydangok bende anlamdım o yüzden sağlık ocağına götürmek istemiyorum o kadının yüzünden
minikoglummmmm Ecemilay kilo alımı az miş öyle söylüyor ben de dedim herkes çok iyi diyor sen onlara ne bakıyorsun ben okudum da hemşire oldum diyor