Hiranuryk 15 günlüğüz burunda tıkanıklık hırıltı var. Burun aspiratörüyle temizliyoruz ama tamamen kurtulamıyoruz gaz sancılarımız da başladı günde aralıksız 1 saat bile uyumuyor çözümü olan varsa önersn lütfen 🙏🏻
Adec Hiranuryk aspiratörü çok kullanmamanı önerebilirim doktorum bize öyle demişti çünkü serum fizyolojikle açarsan zaten gerek kalmıyor aspiratörde ödem yaptırabiliyormuş o yüzden 🙏🏻
kasimonbes Hiranuryk en onemli sey odanin nemi. 40 45 arasi olmali. Serum fizyolojik ile duzeldik biz. Benimki de 28 günlük doktor 15 günlükken kullanmayin mi dedi? Biz 5 6 gunlukken basladik doktor da kullanin dedi. Suan az kaldi haftada bir kullaniyorum
[silindi] Hiranuryk kendi sütünüzle açmayı deneyin, sütünüzü çay kaşığına sağın iki burun deliğinden de damlatın sonra aspiratörle çekin. Ben oğlumun burnunu hep öyle açıyordum burda ki bir çok anneye de tavsiye ettim deneyip işe yaradığını söyleyen anneler oldu🌸
Hiranuryk Serum fizyolojik kullanamıyoruz ne yazikki 15 günlük olduğumuz için. Nefes almakta zorlanıyor.Gazda problem yaşadığımız için çok fazla kendinş sıkıp ıkınıyor ve burnundan süt geliyor mecbur aspiratörü kullanmak zorunda kalıyorum Adec
Hiranuryk Doktor alerjisi olup olmadığını bilemeyiz kendiliğinden geçmesini bekleyin dedi.Kullanma şeklinizi anlatırmısınız günde kaç kere kaç damla veriyorsunuz
Vrlmr Serum fizyolojik ile temizlik yapın benimde bebeğimin burnu tıkandı 24 günlük bebeğim eczaneden satın aldı eşim burnuna sıkıp yüzü yere bakacak şekilde sırtına vurun akıp gidiyor zaten yumuşatmadan aspiratörle çekmeyin çok geçmiş olsun