Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu korunma yönetimiz geri çekilme eşim boşalma olmadı diyor . Geçen ay normal adetim başladı bu ay 8 gün geçikti haöile olabilir miyim ? Daha beneğim büyümedi test alamaya korkuyorum pozitif çıkar diye yaşayan var öı yada tahmini olan