Anime emerken yutkunmuyorsa doğru kavrayamamıştır yani doğru emme gerçekleşmez hem göğüs ucunuz yara olur hem de bebişiniz aç kalır Yenidoğanlar daha aç kaldıklarını anlayamıyorlar o yüzden uyuyo da olabilir siz iyice uyandırıp öyle emzirin bence uyuyarak emzirmeyin