Benanneoldum123 İki aylık bebeğim var.Sütüm tazyikli geldiği için bebeğim sol mememden emmek istemiyor. Emerken ağlıyor,sinirleniyor, tıkanıyor, öksürüyor.☹️ Böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba siz neler yaptınız nasıl üstesinden geldiniz.
MiraMMMM Benanneoldum123 aynı durumla bende savaşıyorum sürekli sağ meme yiyiyor soldan yiyince boğazında kalıyor sinirleniyor istemiyor emmeye emmeye meme ucumda iyice içe çoktü anlamadım napcam ya sağ göğüs ucum çok ağrıyor artık
Hilalileefe Bende de o problem vardı. Bebek emerken tikaniyo gibi olunca çıkartıp beze sıkıyorum. Normal akmaya başlayınca ağzına geri veriyorum.
Hilalileefe Örnek veriyorum. Gece iki kere solu emzirdigimde sağ çok dolu ve tazzikli oluyordu onu makineyle sağıp öyle sağı verdim