Aylayvz diş asistanıyım. Daha önce çok yaptık bu işlemi. Korkulacak bişeyi yok merak etme. Zaten sedasyonla oluyo. Sadece uyandığında bi 20-30 dk ağlar, ağlamasını da isteriz zaten. Sedasyon gazını ciğerlerinden ağlayarak atar çünkü. Yarım saat sonra normale döner. Korkulacak bişeyi yok. Ama iyi güvenilir temiz bi yerde yaptırın