Bebeğim 8 aylık olcak doktor rutin kan testi istedi nötrofil değeri düşük çıktı daha önceden enfeksiyon geçirdiysede düşebilir dedi ama benim içime kurt düştü çünkü doğduğundan beri enfeksiyon geçirmedi yada ben farketmedim bilmiyorum grip ateş hiç biri olmadı ona rağmen nötrofil değeri düşük çıktı şuan diş çıkarıyor doktor 3 hafta sonra tekrar kan vermemizi istedi eğer hala düşükse hematolojiye yönlendirecek çünkü düşük olması için bi neden kalmıyor daha önce yaşayan varmı yardımcı olabilirmisiniz🙏🏻🙏🏻