LadyNiss Odamızın ısısı 22 derece 2.5 tog kalın geliyor sanırım ince pijamayla giydiriyordum bebeğim terliyor içinde. 1.6 tog almayı tulum almayı düşünüyorum. O da gözüme ipince geliyor çok ikilemde kaldım. Fikirlerinizi alabilir miyim?
cigdemkrkmz LadyNiss ben 1tog aldım evin içi sıcak oluyor 23-25 derece falan ölçtüğümde acaba ince mi almışım kidzee den aldım
izmirlianne LadyNiss Fazla giydirmişsiniz. 22-23 derecede ince askılı veya kısa kollu atlet yeterli içine 2.5 tog için. Ben de ötle yapıyorum. Bizim de 22-23 derece oluyor. Terlemiyor o şekilde.
Mira2363 LadyNiss sadece atlet ile giydiririn bayagı kalın ben kızıma 1.6 tog kullanıyorm oda derecemiz 24 üstünü örtmüyorum
birinsan14 Ben 22_23 derece 2.5 tog kullanıyorum ama içine sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum üstünü örtmüyorum. Daha soğuk olursa o zaman içine pijama giydireceğim
Caglaa94 bir tek zıbın ile giydirmeyi denediniz mi? Ben de 2.5 tog uyku tulumu kullanıyorum bebeğime içine sadece askılı yada kısa kollu zıbın giydirerek yatırıyorum şimdiye kadar terlemedi hiç. Bizim odamız da 22 derece oluyor genelde.
Elwing Caglaa94 cigdemkrkmz LilyaBn izmirlianne Bayancorek Yasolinne Kızlar tulumlar lcw mı ? Ayakları napıyorsunuz ?
Milagros izmirlianne altına da mı bişey giymeyecek acaba sadece zıbın mi olacak LCW dan aldığım 2.5 tog uyku tulumum var ilk bebegimden kalma 😁ona bildiğiniz zıbın üstüne ince pijama ile giydirmisyim sabaha çocuk terden sirilsiklam oluyordu ve sonunda bronşit oldu.Bunda çok korkuyorum açıkçası yorgan da kullanamıyorum battaniye ve kundak yapıyorum oda içime sinmiyor sürekli her hareketinde uyaniyoeum bişey olacak ağzı burnu kapanacak diye.
Bayancorek LadyNiss 2.5 tog, içine sadece zıbın giydiriyorum kısa kollu veya askılı o kadar. Sıcacık uyuyor 23-24 derece devamlı. İçine bir şey giydirmemelisiniz zaten o sıcaklıkta. 🙏🏼
Yasolinne LadyNiss 2,5 togla bi de içine pijama mı? 😥 Bizim ev 24 derecedir genelde 1,6 nın içine ya bi şey giydirmem. Ya da atleti kalır sadece. Ona rağmen kalın olduğunu düşünüyorum. Bi incesini deneyip sadece zıbınla, atletle falan giydirmeyi düşünüyorum.
my_ Elwing benim lcw, bebegime ayından buyuk beden aldim. Boyu baya uzun geldi, ayaklarini iki kere katliyorum buna ragmen icinde kaliyor buyuk oldugundan, corapliymis gibi kullaniyoruz 😊
Yasolinne Elwing Lcw benim de. Ayakları açıkta kalıyor. Minik bi battaniyesi var ayaklarına atıyorum ilk uyuduğunda ama açınıyor zaten hemen. Yani çıplak uyur ayakları.
Caglaa94 Elwing evet lcw bizim tulum. 3-6 ay almıştım 1 yaşa kadar ayaklı gönderiyorlarmış tulumu şuan ayak sorunu yaşamıyoruz ama ayaksız tulumlar için de ince lastiği rahat bir çorap giydirebilirsimiz diyorlar genelde
_The_ANA_ LadyNiss 2.7 tog giydiriyorum. İçinde sadece uzun kollu zıbın ve ince bir pijama altı oluyor. Ayakları kendinden patik olan bir tulum
Gunesumay19 LadyNiss 1.6 tog giydiriyorum içine sadece atlet giydiriyorum sizin söylediğiniz sıcaklıklarla bu tog çok fazla bence. Bizim odamız sabit 20 derece de ona rağmen 1.6 tog yetiyor odayı özellikle sıcak yapmıyorum nem oranı vs iyi oluyor sıvakta burun tıkanıklığı bile cok fazla oluyor. Ben geçen kış odayı 21-22 derece yaptığımda 1 tog giydiryordum kidzee markanın tulumunu.
Merve0653 LadyNiss bizim tulum torba şeklinde kolları sıfır kol gibi. İçine ince pijama giydiriyorum. Kontrol ediyorum terlemiyo. Tulum 2,5 tog odamız 23 derece civari
Smy3203856 LadyNiss içine sadece kısa kollu zıbın giydirirseniz sıkıntı olmaz 21-22 derecede o şekilde giyidiriyorum. 1.6 tog giydirdğimde uzun kollu zıbın ve ince bi alt giydiriyorum