Bulgaristan-kizi DenizAlpinAnnesi ben 7 9 15 aylıkken yaptırdım doktorumuz öyle planladı yan etkisi olmadı aşının yan etkisi yok zaten ateşi çıkabilir sadece oda kesin değil bizde çıkmadı ateş
Mlkhrn DenizAlpinAnnesi 3aylıkken başladık biz de. Doktorumuz bütün menenjit aşılarından önce ateş beklemeden calpol vermemizi söylemişti. İlk ilacı 6saat ara ile ateş beklemeden verip sonra ateş takibi yapmıştık
Jaleoyku Bizde bugün rota ile beraber olduk. 3.5 aylığız. Bir kusacak gibi yapti ama kusmadı. Naz yapmıyorsa eğer şuan çok huysuz. Ağlama numarasıyla bizi kontrol ediyor birde🤦🏻♀️😃.
Ysmndmrl DenizAlpinAnnesi bizim doktorumuz 9. Ayda başlamamızı önerdi ama arkadaşım 3. Ayda başladı hava yolu ile bulaştığı için korkmuş erken başladı bir sıkıntı olmadı onda
muserrefasaf DenizAlpinAnnesi Doktor 9.ayda olacağını söyledi,bekliyoruz. Sizin neden 3.ayda oldu acaba