Balkiz20 Ekrana bağımlı hale gelen bebeklerde ne yazık ki hiperaktivite rahatsızlığı oluyor. Çocuk ekransız uyumuyor, yemek bile yemiyor genelde.
Bu da tek yönlü iletişim olduğu çocukta beyin aktivitesinin azalmasına, hırçınlığa, konuşma geriliğine sebep oluyor.
Ekranı kesinlikle kaldırıp onunla gün içerisinde sürekli iletişim halinde olmalısınız. Duygularını ifade etmesine, onu anladığını bilmesine ihtiyacı var.
Kitaplar okuyun, hırçınlaştığında sakince seni anlıyorum şu an buna kızdın ama ben yanındayım gibi gibi sakinleştirin. Bol evcilik oyunları kurun. Gündelik hayatla bağı kuvvetlensin. Çünkü çocuk ekranda gördüğü tek yönlü iletişimde. Karşılıklı iletişimi bilmiyor. Birde imkanınız varsa oyun gruplarına yazılın. Her gün 2 saat akranlarıyla zaman geçirsin.