mucizem_200921 chry oğlum 15 aylık hiç randevu aldım sadce şu hastalık çoğaldı diye girişte fiş alıyon
Ebrushkaa Dr değişmiştir belki ondan alamiyor olabilirsiniz sabah gidin direk bizim burda randevu yok kimlik nu girip dr odasının önünde bekliyon
mucizem_200921 chry bilmiyorum ki cnm bi git istersn ztn hemen alıyorlar 2 3 dka için genelde kalablk olursa fiş sırası yapıyorlar
mucizem_200921 chry 🤣sırf kilo aldı mı diye 2 hafta da bir giden ben🤣 doktor illallah etti🤣rica ederim cnm
chry mucizem_200921 hahahah :))) yok benim oğlum içtiği ilaçlar alerjik yaptı sanimırım değerlerine baktıracaktım :))
mucizem_200921 chry geçmiş olsun cnm götür kuzu ama sağlık ocağı sabah kan alıyor yani saat 9 gibi git direk öğlen gönderiyolar çnkü 🤣ay hiç sorma ya bacım