Nurnehir Iki paket 70 li 3 numara bebek bezini 70e vericem basaksehir ve yakınında oturan varsa elden teslim alabilir
[silindi] Elifdefnemom benim kızım 2.5ayligindan beri 3,numara kullanıyor üstünde yazanla alakası yok lastikleri hemen sıkıyor çünkü şuan 3ayligiz hala 3teyiz 6kiloya yakın kizim
Nurnehir Elifdefnemom arkadaşlar bunu neden buraya yaziyosunuz ben zaten kullanmiyorum hediye geldi satmak istedim satildi zaten indirim postuna cevirdiniz 😂