Zeynep2929 Arkadaşlar merhaba bebeğim 1 ay kuvözde kaldı ama biberona alısmıs memeyi tutuyor ama çok ağlıyor cuk cuk çektiği için göğüsten öyle gelmiyor tabi nasıl yapıcam bilmiyorum böyle durum yaşayan var mu yardımcı olabilir misiniz
Ebrushkaa Zeynep2929 sabredin kasık biberon alın diğer biberon birakin ve günde 2 3 dak olsa alsın memenizi ve mamayi o doycak kadar yapmayız 30 cc yeter mecbur kalınca alicak benim 2 günde biberon alıştı mememe şekerli su sürdüm bide
Zeynep2929 Ebrushkaa evet eşime söyledim bakalım alacak böyle çok zor olacak çünkü sürekli sağ ısıt ver yani deneyeceğim bakalım nasıl olacak biraz zor olacak ama
Ebrushkaa Zeynep2929 kasık biberon en iyisi dediğim gibi mamayi az yapin ve her ağladignda memenizi verin.ilk baş almicak ağzını yüzünü eksitecek memenize şekerli su sürün ve bekleyin sabredin 2 gün uğraştım ben kolay değil burda okumuştum gene emzik emiyorsa şayet emerken emzigi çıkartıp memenizi verin hemen bunu yapanlarda varmis
Zeynep2929 Ebrushkaa sert olan her şeyi emiyor😂 bakalım biraz sabır gerektiriyor ben de de maalesef o çok yok ama halletmem gerekiyor dediklerinizi uygulayacağım çok teşekkür ederim