Kızlar selam , 2 ay önce sezaryen ile doğumum oldu. Yaklaşık bir aydır kabızlık sonucu hemoroid oldum 2 tane gözüken meme var :( şimdi kabızlığı biraz düzelttim her gün wc çıkıyorum ama sonrasında sızlama oluyor saatlerce bide kaşıntı başladı :( artık kanama vs olmuyor kremler kullanıyorum ama hala geçmiş değil artık hayat enerjim kalmadı kendimi çok yorgun hissediyorum bebeğime bile bakacak halim kalmadı lütfen yardım önerilerinizi bekliyorum