Cerenmert altta 40 falan hikaye yazmışlar da belli olmuyor o iş benim oğlum susmaksızın ağlardı akşam 5ten 9a kadar burnumuzdan gelirdi akşam olsun istemezdim çok zordu 40tan sonra biraz rahatladık o süreçte inek sütü alerjisi olduğunu öğrendim diyet yaptım falan. Gazı geçince öyle bi sıkıntısı kalmadı.
Ben şuna inanıyorum 20 40 gün falan arasında bebeğe alışmış oluyorsun lohusalıktan uzaklaşmış oluyorsun sende rahat oluyorsun. Sen ne kadar rahat ne kadar bebeği kafaya takmazsan o kadar rahat geçiyor. Örneklerim çok gerçekten bu her süreçte böyle emzirme, döndü, oturdu ağladı, emeklemedi yok ek gıdaya geçcem napcam falan bi telaş fazla önemseme vs bunlar anneye stres yapıyor anne stresli ise bebeği hakkında korktuğu ne varsa başına geliyor. Günü anı kurtar sakin kalmaya çalış elbet susacak elbet gazı bitecek elbet uyuyacak öyle düşün. İlla uyutcam diye zorlama daha da uyumaz uyumadı mı al kalk uğraşma daha sonra uğraşırsın. Yemedi mi bırak yemesin sonra denersin. Her şeyin bir zamanı var. Bazı bebeklerin de huyu öyle oluyor onu da öyle kabul etceksin yeri gelecek ağlamasını duymayacaksın vs. Zamanla geçiyor elbet o günler bitiyor