hankardeslerr Kızlar çocuklarn parasıyla çeyrek mi yapıp köşeye koysam yoksa oğluma yaş çekimi yapmadım onumu yapsam. büyüğüne yaptım ilk yaş çekimini.. Şu zamana kadar büyüğüne ne yaptıysam küçüğünede yaptım.
blue90 hankardeslerr Normalde altın derdim ama ayrımcılık gibi olursa ileride kendi araları bile açılabilir bilemedim
Glysrcn hankardeslerr diğerine çekim yaptıysanız 2. Çocuğunuza da yapın derim . İlerde büyüdüğünde bana niye çektirmediniz diye sorar. Ama bana da altın almışsınız demez ne anlar ne umursar altını 🤷
hankardeslerr Elifffinnn10 Gönlüm ondan yana ama 800 olmuş çekim içim bir yandan cız ediyor bir yandan yapmasamda vicdan yapıyorum
mombunny Şahsi görüşüm altın kesinlikle. 2. bebeğinizinde kendiniz güzel fotoğraflarını çekin. İlerde sorarsa sana yatırım yaptım dersiniz. Şuanki ekonomide çocuklarımızın hayatlarını garantiye almak zorundayız
hankardeslerr mombunny Yaş gününde çok güzel fotolarını çektm ama aile çekimi vs yapmadım ya çok kararsız kaldım
hankardeslerr Elifffinnn10 studyoda zaten konsept çekimleri oluyor ama büyük oğluma tuval + albüm yapmıştım ya o düzende o fiyata oluyor. Yoksa normal 1 konsept ile çekim yapsam 250 civarı
hankardeslerr blue90 Bu zamandaki çocuklarında aklı çok eriyor. Mesela büyük oğlum anne benimde doğum günümü göstersene dedi küçüğün doğum gününde 😊 bu seneki d.gününü kendi seçti beğendi beyfendi