1,5 aylık bebeğim var. Ben okuldan uyuz kaptım, sonra eşime bulaştı. Onunla çok cebelleştik ama geçti sandık fakat her seferinde tekrarladı. Kızım doğdu, kızıma da bulaştı ve sürekli uykusundan uyanıyor, çok hüzünlü ağlıyor, her yeri kıpkırmızı. Bundan kaynaklı mı ağlıyor bilmiyorum ama çözüm önerisi lütfen yaşayan veya bilgisi olan varsa. Kalbim dayanmıyor ağlamalarına 🥺