Selam kızlar ,bu yıl üstümüze yapışan bir hastalık var gidiyor ve geri geliyor tam anlamıyla iyleşemiyoruz🤒kızımda bende yine hastayız baya şiddetli hemde artık kapalı yerlere ,avm ye oyun yerleri ve oyun gruplarına götürmeyeceğim oralardan da geliyor hastalık gözüm korktu valla ,bu kışı iyi havalar hariç evde geçireceğiz galiba sizde durumlar nasıl 😌