Liyaninannesiiii Selam kızlar doğumdan sonra sanki ayakkabılarım az sıkıyor ne yapmak lazım. Var mi Bi onerinizz?
heymom__ Liyaninannesiiii ayaklarınızda ödem olmadığından eminseniz ayakkabıcıda kalıba koydurabilirsiniz
Liyaninannesiiii heymom__ aaa güzel fikirmiş Bi numara büyüse yeter. Yani hep ayaktayım ama olmuyor en fazla yarım saat sonra ayaklarıma vuruyor 1 buçuk sene oldu doğum yapali
heymom__ Liyaninannesiiii ben öyle bir problem yaşamadım ama siz yaşıyorsanız yapabilirsiniz. Yada ayakkabının içindeki tabanlığı çıkarıp öyle de giyebilirsiniz rahatsız etmezse. Bazı ayakkabılar tabanlıksız çok rahatsız ederken bazıları pek etmiyor
Liyaninannesiiii heymom__ denemek lazım. Bilmiyorum ya gün içinde çok ayaktayım diye olmuyor yada gerçekten ayağım buyudu🤦🏿♀️